Psichologėmis progimnazijoje dirba
315 kab.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
9.00 – 12.00 |
12.00 – 12.30 |
7.00 – 9.00 |
9.00 – 12.00 |
Antradienis |
|
|
7.00 – 9.00 15.00 – 19.00 |
|
Trečiadienis |
9.00 – 12.00 |
12.00 – 12.30 |
7.00 – 9.00 |
9.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
|
|
16.00 – 19.00 |
|
Penktadienis |
12.00 – 16.00 |
|
7.00 – 9.00 |
12.00 – 16.00 |
Kontaktai
Mobilusis 868565882
TU ESI SAVO GYVENIMO KŪRĖJAS!
PASIRINK, KĄ KURSI, NES NUO TO PRIKLAUSYS TAVO ATEITIS.
Esu įgijusi psichologijos bakalauro ir magistro laipsnius. Norėdama tobulėti profesinėje srityje įgijau Kognityvinės ir elgesio psichoterapijos (KET) specialybę. Man suteiktas sveikatos ir edukacinės psichologijos Europos psichologo sertifikatas EuroPsy
DAUGUMA Į PSICHOLOGĄ BESIKREIPIANČIŲ ŽMONIŲ
NETURI JOKIŲ PSICHIKOS SUTRIKIMŲ.
Susiduriame su baimėmis, nerimu, įtampomis, patiriame stresinių būsenų. Tai daro tiesioginę įtaką mūsų fizinei bei psichinei sveikatai. Psichologiniai sunkumai dažnai užklumpa netikėtai, kai mes esame jiems nepasiruošę, todėl ypač svarbu lavinti gebėjimus būti išmintingiems, sąmoningiems ir dvasingiems. Kai protą temdo neigiami jausmai, pavyzdžiui, pyktis, neapykanta, pavydas, mes prarandame gebėjimą valdytis, sveikai mąstyti, taip pat netenkame gebėjimo būti laimingiems… Būtina valdyti savo protą, kad galėtume gyventi tiesiog ramiai. Sunkumai, pasitikti ramiu, aiškiu protu, gali būti sėkmingai įveikti. Psichologinius sunkumus galima nugalėti lavinant gebėjimą įžvelgti skirtumus, taisyti klaidas, ieškant jėgų, kurios leistų su tais sunkumais išgyventi ar tiesiog juos įveikti.
Psichologinis konsultavimas padeda žmonėms išsiaiškinti, įsisąmoninti ir spręsti asmeninius, tarpasmeninius sunkumus, susijusius su psichologine savijauta ar elgesiu. Konsultacijos metu psichologas padeda atpažinti ir keisti negatyvų ar nelogišką mąstymą, padėti suformuoti objektyvų požiūrį į save ir išorinį pasaulį, įveikti nevilties ir bejėgiškumo jausmus, jaustis atsakingam ir kontroliuoti savo veiksmus, padėti sugrąžinti gebėjimą jausti malonumą, išspręsti kasdienes problemas, atrasti teigiamas, stipriąsias savo puses ir pasinaudoti jomis įvairiose srityse.
102 kab.
Darbo laikas
Darbo diena |
Konsultacinės valandos ( mokinių, |
Pietų pertrauka |
Kita veikla (Kitų specialistų, tėvų informacijos rinkimui tiriamajam ir |
Pirmadienis 7.00-14.30 val. |
8.00-11.30 12.00-13.00 |
11.30-12.00 |
7.00 - 8.00 13.00 – 14.30 |
Antradienis |
- |
- |
- |
Trečiadienis 7.00-14.30 val. |
8.00-11.30 12.00-13.00 |
11.30-12.00 |
7.00 - 8.00 13.00 – 14.30 |
Ketvirtadienis 9.30-19.30 val. |
10.00-14.00 14.30-15.30 18.00-19.00 |
14.00-14.30 |
9.30 – 10.00 15.30 -18.00 19.00-19.30 |
Penktadienis 7.00-16.00val. |
8.00-11.30 12.00-12.30 |
11.30-12.00 |
7.00 - 8.00 12.30 -16.00 |
Esu psichologijos magistrė, kognityvinės elgesio terapijos konsultantė, sertifikuota dėmesingo įsisąmoninimo mokytoja, sertifikuota efektyvios tėvystės mokymų vadovė, dirbanti su vaikais, tėvais/globėjais, šeimomis.
Dėmesys tai yra vertingiausias dalykas, kurį galime skirti kitam žmogui. Ryšyje su kitu mes augame, auga ir mūsų vaikai. Nuolatos pildykime savo santykį kantrybe, supratingumu, priėmimu.
Padėti vaikui augti, tai reiškia nepamiršti auginti savęs.
Darbo tikslas - prisidėti prie moksleivių psichinės sveikatos palaikymo, atsparumo, savarankiškumo ir sąmoningumo puoselėjimo. Prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios aplinkos kūrimą. Padėti vaikams ir kitiems su vaiku susijusiems asmenims atgauti emocinę pusiausvyrą
Kontaktai
102 kab.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinės valandos |
Pietūs |
Nekontaktinės valandos |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
8.00 – 12.00 |
12.00 – 12.30 |
13.30 – 17.0 |
8.00 – 13.30 |
Antradienis |
8.00 – 12.00 |
12.00 – 12.30 |
14.30 –17.30 |
8.00 – 14.30 |
Trečiadienis |
|
|
|
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 12.00 |
12.00 – 12.30 |
14.30–17.30 |
8.00 – 14.30 |
Penktadienis |
8.00 – 12.00 |
12.00 – 12.30 |
12.00 – 17.30 |
8:00 – 12.00 |
Kontaktai
Telefonas +370 604 60 289
Tikime, kad tarpusavio bendradarbiavimo sėkmę užtikrina ne tai, ką pasakome kitam žmogui, o kaip tai pasakome. Tai, kiek investuosime į vaikus laiko, dėmesio, pastangų ir resursų šiandien, tokią sveiką, pilnavertiškai funkcionuojančią ir sėkmingą visuomenę turėsime rytoj.
Dirbant svarbiausias tikslas - stiprinti asmenų psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios aplinkos kūrimą. Padėti vaikams ir kitiems su vaiku susijusiems asmenims atgauti emocinę pusiausvyrą. Pagrindiniai psichologo veiklos uždaviniai – nustatyti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padėti jas spręsti; konsultuoti psichologinių sunkumų turinčius asmenis; šviesti tėvus, mokytojus, mokinius vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais. Didelis dėmesys skiriamas psichologinių problemų prevencijai.
Esu psichologijos magistrė, pagalbos mokiniui specialistų komandos dalis ir savo darbe daug komunikuoju ne tik tiesiogiai su vaikais teikiant jiems pagalbą, bet ir su jų šeimomis, tėvais, globėjais. Per aštuoniolika tiesioginės veiklos su klientais metų sukaupiau daug žinių, gebėjimų ir įgūdžių, padedančių efektyviai spręsti komunikacijos bei psichologinius sunkumus. Darbinėje veikloje didelį dėmesį skiriu klientų konsultavimui, efektyvių problemų sprendimo būdų paieškai ir ugdymui, bendravimo ir bendradarbiavimo plėtojimui, emocinio intelekto ugdymui. Turiu nemažą patirtį konsultuojant psichikos ir asmenybės bei emocinius sutrikimus turinčius vaikus bei suaugusius.
Pagrindinė mano kaip specialisto užduotis - prisidėti prie moksleivių psichinės sveikatos palaikymo, atsparumo, savarankiškumo ir sąmoningumo puoselėjimo.
Veiklos uždaviniai: tirti, analizuoti kylančias psichologines problemas ir ieškoti efektyvių problemos sprendimo būdų ir užtikrinti psichologinį švietimą mokiniams, jų tėvams ir pedagogams aktualiais psichologiniais klausimais.
Neteisinga nuomonė ar įsivaizdavimas apie psichologo darbą trukdo tinkamai spręsti mokinio sunkumus:
Mitas: Kai kurie žmonės bijo kreiptis į psichologus, bijodami, kad juos gali palaikyti psichikos ligoniais. Tiesa: psichologas konsultuoja psichiškai sveiką žmogų/vaiką, kuris sutrikęs, išgyvena sudėtingą gyvenimo periodą arba jam vienam sunku priimti svarbų sprendimą.
Mitas: Kai kurie klientai konsultavimą supranta kaip magišką pagalbą, o psichologą kaip magą, skaitantį mintis. Tiesa: psichologai antgamtinių galių neturi ir žmogaus kiaurai nepermato.
Mitas: Konsultavimas yra savotiška greitoji pagalba, išmintingų patarimų teikimas arba darbas, už kurį visiškai atsakingas psichologas. Tiesa: Konsultavimo sėkmė visiškai priklauso nuo psichologo ir kliento (mokykloje tai gali būti mokinys, tėvai, mokytojai) bendradarbiavimo. Konsultavimas yra bendras dviejų žmonių užsiėmimas, o ne serija susitikimų, per kuriuos psichologas nurodo klientui, ką ir kaip šis turėtų daryti.
316 kab.
Darbo laikas
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
7:00 – 9:00 Nekontaktinis laikas |
|
7:00 – 9:00 Nekontaktinis laikas |
7:00 – 9:00 Nekontaktinis laikas |
|
9:00 – 12:00 Kontaktinis laikas |
|
9:00 – 12:00 Kontaktinis laikas |
9:00 – 12:00 Kontaktinis laikas |
|
12:00 – 12:30 Pietų pertrauka |
|
12:00 – 12:30 Pietų pertrauka |
12:00 – 12:30 Pietų pertrauka |
|
12:30 – 15:00 Kontaktinis laikas |
11:30 – 16:00 Kontaktinis laikas |
12:30 – 15:00 Kontaktinis laikas |
12:30 – 15:00 Kontaktinis laikas |
|
15:00 – 18:00 Nekontaktinis laikas |
|
15:00 – 18:00 Nekontaktinis laikas |
15:00 – 18:00 Nekontaktinis laikas |
Kontaktai
Telefonas +370 664 41456
MOTO: „Nerti“ į savęs pažinimo kelionę – stiprybės, drąsos ir meilės sau įrodymas.
Darbo tikslas: skatinti ugdymo įstaigos bendruomenę rūpintis savo psichologine sveikata bei mažinti baimę, stigmą kreiptis psichologinės pagalbos.
Funkcijos:
- Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių ir ugdymo sunkumų;
- Teikia emocinę paramą tėvams (globėjams), pedagogams vaiko psichologijos klausimais, teikia žodines (rašytines) rekomendacijas dėl vaikų ugdymo;
- Šviečia progimnazijos bendruomenę vaikų bendravimo, mokymosi motyvacijos, adaptacijos sunkumų sprendimo, psichologinių krizių įveikimo klausimais;
- Veda pažintinių procesų ir socialinių įgūdžių stiprinimo grupinius užsiėmimus vaikams;
- Atlieka aktualius grupinius tyrimus atsižvelgdama į progimnazijos bendruomenės poreikius;
- Bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su vaiku dirbančiais specialistais numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus;
- Skatina saugios ugdymuisi aplinkos kūrimą.