Vaisinis sūkurys

Jeigu kalbėtume apie STEAM mokyklinį ugdymą, tai jis taip pat gali būti integruotas daugybėje dalykų, kaip ir maisto gaminime. Mokykliniame kontekste STEAM įtraukimas į maisto gamybą gali apimti mokymąsi apie technologijas naudojamas virtuvėje, inžinerinius sprendimus, meną kūrybiškam stalo dekoravimui, serviravimui ir matematiką (proporcijų skaičiavimą įvairiuose receptuose). Šis požiūris skatina visapusišką mokymąsi per praktinius užsiėmimus. Tokius užsiėmimus išbandė ir pradinukai.

Praėjusią savaitę antrokai su entuziazmu leidosi į vaisinį sūkurį... Gamino skanius, sveikuoliškus vaisinius kokteilius, kurie buvo labai skanūs ir praturtino organizmą įvairiais naudingais mikroelementais. Mokiniai dirbo grupėse, patys skirstėsi darbus bei savarankiškai organizavo gaminimo procesą. Bendradarbiavimas mokykloje yra esminis elementas, skatinantis socialinį ir emocinį augimą. Jis skatina komandinio darbo progresą, pasidalinimą įvairiomis idėjomis ir ugdo svarbius socialinius įgūdžius ir solidarumą sau ir kitiems. Darbas grupėse padeda mokiniams formuoti įvairius teigiamus įgūdžius, kuriuos jie naudos visą gyvenimą.
 

2e ir 2c kl. mokytojos S. Akelaitienė ir R. Zasčiurinskienė.

Autorius:
S. Akelaitienė

Nuotraukos:
S. Akelaitienė; R. Zasčiurinskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos